Dårlig stemning

Skjønner virkelig ikke hva som er greia her i hus idag. Det er skikkelig utrivelig stemning her, og jeg kjenner at jeg bare vil rømme. Eller gråte. Kanskje begge deler.

Middagen var en pine, ren tortur faktisk. Både jeg og hun jeg bor med stirret tomt i middagstallerkene våre, og håpet vel begge at den tause middagen snart skulle ta slutt. Jeg prøvde å bryte den pinlige stillheten to ganger, uten hell. Aner ikke hva problemet hennes er, ene øyeblikket er alt greit og etter 5 minutter er det stikk motsatt. Skulle virkelig ønske at jeg hadde bil, så jeg kunne rømme leiligheten. Hvis jeg skal rømme nå, så må jeg bytte sykkeldekk på sykkelen min først, og det gidder jeg ganske enkelt ikke.

Faen, er det slik den neste uken skal være frem til vi reiser? Håper for  all del at det bare er aggresiv PMS ute og går… Hvis ikke blir det en lang ferie..

Leave a comment