Fra sammenbrudd til gjennombrudd

Det er mye som har skjedd i denne perioden hvor jeg ikke har vært tilstede her på bloggfronten. Men det som har skjedd har vel egentlig vært mer i positiv retning enn negativ.

Jeg kontaktet jo legen min, og ba om hjelp til å bli frisk. Jeg ville ha profesjonell hjelp, og jeg innså at jeg måtte få bukt med problemene mine og kuttingen min. Nå har jeg faktisk ikke kuttet meg på 1,5 måned, og jeg er veldig fornøyd med det. Jeg har slitt meg kuttetrang sånn ca HELE tiden, men jeg har klart og avstå. Ikke lett, i det hele tatt, men utrolig nok så har jeg klart det. I tillegg har jeg begynt på anti-depressiver, men merker at jeg blir fly forbanna mye fortere enn før. Så det er en bivirkning jeg overhodet ikke liker. Har også fått starte med psykologtimer en gang i uken, og har allerede vært på tre timer over tre uker hos psykologen.

Ting går fremover. Jeg er sliten, jeg sliter, men dette skal jeg klare!

Leave a Reply

