Norsk eller engelsk?

Nå er det et par timer siden jeg opprettet denne bloggen, og jeg har igrunn ikke bestemt meg for om jeg skal skrive på norsk eller engelsk. Jeg har allerede kommet i kontakt med ei utrolig hyggelig dame i statene, og jeg føler nesten det er litt urettferdig at jeg kan lese om hennes hverdag, hennes kamp og hennes liv, mens hun ikke får samme utbytte av min blogg?

Men jeg tror jeg kommer til å blogge på norsk, selv om det er like enkelt å skrive på engelsk for min del. Uansett har jeg fått mailadressen til denne damen, så hvis det skulle være noe, så har vi alltid mulighet til å kontakte hverandre på mail! Noe jeg synes er like så greit.

Den eneste frykten jeg har med tanke på denne bloggen, selv om den er aldri så anonym, er at noen som kjenner meg som person, og en del av min historie, skal kjenne meg igjen dersom de finner denne bloggen. Håper jeg slipper den situasjonen, for nå har jeg egentlig mest behov for å slippe alle sperrer, og skrive akkurat hva jeg kjenner inni meg når jeg sliter slik jeg gjør.

Tullete innlegg dette her.. *publish* Start på nytt..

Leave a Reply

